lørdag 12. oktober 2013

"Med tean i tanga"

Jeg vet den er over....sommeren. Men i dag har været vært helt fantastisk, og svabergene "utenfor døra" fristet mer enn turen jeg egentlig hadde tenkt å ta i skogen. Sånn treningsmessig er nok skogsturen bedre, men "koble ut og dagdrømme messig" er dette bedre.
Jeg har sagt i tidligere innlegg at jeg til tider tar med meg "halve naturen " hjem, i dag ingen unntak.
Ingen barnelatter og bading i dag, stranda ligger helt øde

Denne har missforstått og gått seg vill........

Ingen legger til her mer i år....

Tomme sneglehus, ikke engang måkene er interessert i disse lenger...


Det visner.....

Elsker fargene....
Her er resultatet av turen i fjæra. Drivved er en av materialene jeg liker best å "leke" meg med :)
Drivved pinner og kjempepære ble ny lampe

Litt ståltråd og tau lager flott dekor detalj

Ser du hva det er?

Kjempetøff knaggrekke ble det, med "mormors" gamle gafler

Pinne vaser, like flotte med lys i

Neste sommer håper jeg å ligge her
 
Det er meldt like bra vær i morgen, og jeg ser ikke bort ifra at svabergene blir prioritert fremfor skogen da også. Det var en "God Tur"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar