tirsdag 9. juni 2020

Hvite strender og bølgeskvulp

Etter å ha tilbragt de siste 33 år i Hellas på sommerferie, så brytes rekken i år. Covid 19 er årsaken, og ikke det at vi på noen som helst måte er lei våre greske venner. At vi da kjøpte leilighet helt i vannkanten i vinter uten å vite dette er som å ha vunnet et lotteri. Den ble kjøpt på impuls, men jeg angrer ikke et sekund. Jeg bare elsker Setesdalen og ALT den har å gi, ikke minst de fine gjemte strendene. Jeg kan vise deg hvorfor, men du må finne den selv ;)
Jeg sitter faktisk helt i andre enden :) 




Temperaturen i vannet er ikke fristende for min del enda, til det er snøsmeltinga for stor



Denne dagen bare nyter vi livet 

Dette var første helga i juni 2020. Vi går mot helg igjen, og yr lover sommer. Jeg skal bruke noen timer her tenker jeg, og sommerferie hjemme tror jeg blir helt ok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar