fredag 3. juni 2016

Med sommerfuglfølge til Meåsen, TipåtoppAgder 2016

Vi har hatt en flott tur til Meåsen i kveld, nok en ny tur for oss. Da vi kjørte opp bakken til Saga terasse fra Torridalsveien, var det eneste jeg tenkte at jeg var glad jeg ikke bodde her og skulle opp den bakken med bil på vinteren!!
Vi parkerte ved Lona og gikk grusveien på nordsiden av Sagevannet. Grusveien går oppover det meste av veien, og var deilig å løpe ned igjen. Godt merket hele veien. I dag hadde vi følge av gule sommerfugler hele veien til vi kom inn i skogen, nydelige var de.


Min beste turvenn <3


Nydelig følge på turen

Flott tur. og helt deilig å løpe grusveien ned igjen. Turen er totalt 4,5 km tur/retur, og beregnet tid et to timer. Vi kjørte på litt i varmen i dag (var 26 grader da vi startet!) og brukte 35 min opp og 10 minutter mindre ned. Flott tur jeg godt kan ta en annen gang også. God tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar