mandag 12. august 2013

Et første forsøk

 

Det har ligget prematurt en stund, et ønske om å dele opplevelser. Først og fremst fra turer, både utenlands og innenlands. Det trenger ikke være en lang tur for å gi en god opplevelse, og en vakker opplevelse for meg styres ikke av hvor i verden jeg er, men hvem jeg er sammen med.


Du kan løpe fra bølgene, men ikke fra deg selv....
(Agia Marina, Kreta)
Har du lyst til å følge med på opplevelsene er du velkommen, du er hermed invitert. Jeg lover ikke regelmessighet, men en tur når lysten er der.

8 kommentarer:

  1. Hurra !!! jeg skal selvfølgelig følge deg <3 Spennende !!
    KLEM <3

    SvarSlett
  2. Så gøy Ingrid. Litt skummelt dette, og jeg vet ikke engang om jeg kommer til å finne frem til bloggen igjen, føler det er som å gå med bind for øynene :)

    SvarSlett
  3. Heisann. Så gøy. Jeg følger så klart med :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy, jeg vet jo ikke engang hvordan jeg legger meg til andres....

      Slett
  4. Gratulerer <3.
    Gleder meg til å følge med på opplevelsene dine.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vil du være med så heng på Inger :)

      Slett
  5. Gratulerer, det gikk kjapt. Gleder meg til å følge med. Synes også du skal ha med noe om alt det kreative du gjør, eller kanskje en egen blogg med det også når du kommer i siget :)

    SvarSlett
  6. Vi får se Heidi hva det blir til :)

    SvarSlett